Jag har haft en mycket blandad helg. I fredags var jag på en jättetrevlig fest. Det var bara roliga människor där plus en klasskompis till Olof! Jag är på fest med barn! Nej då, de var ju vuxna vilket nästan är läskigare. Var älskvärd och ett socialt geni. På riktigt alltså. Kom ihåg att jag tycker om att träffa nya människor. Är mycket nöjd att jag gick dit ensam. Drack mousserande vin. Sen gjorde jag en konstig blandning. Licor 43, vodka och vatten. Jag vet, det fanns ingen blanddryck. Sen kräktes jag mycket värdigt på toaletten. Hade tandborste med mig i alla fall. Det var inte så farligt. Men. Jag har ju bihåleinflammation. Och när man hänger över en toalett blir trycket över ögat ganska högt:

image

Och när jag kräks får jag prickar i ansiktet. Nu har jag en blåtira. Svullnaden går förhoppningsvis ner snart. Vill inte sitta inne och uggla även om vädret tillåter en att gå i ide.

Jag har hittat en säng jag vill ha för 1400. Rea, önskar mig den i 30-årspresent. Men måste känna på den om den är bra.

Nu ska jag vila lite till. Puss och hej!

