Igår gick jag till lipz själv(!) för att se denna donna:

image

Så himla kul hade jag! Kom in 2 minuter i 11 och det var happy hour  så jag beställde öl därefter. Sen satt jag och såg depressiv ut och väntade. På toa träffade jag några tjejer som var roliga och sen frågade några andra om jag ville dansa så jag var inte ensam så länge egentligen.

Kom också på charmen med fyllemat, brukar äta dagen efter men jag blev inte alls så bakfull idag, tog några smörgåsar efter hemkomst.

Idiotvästtrafik har dragit in natturen till sjuntorp kl 02.15 på söndagmorgnar så fick gå från möllan. Oklart varför de gjort så, lördagsturen går som vanligt och det är alltid fullt av folk på söndagsturen. Blir så sjukt irriterad. Sjuntorp ligger faan i kommunen. Ändå är det mycket dyrare och krångligare att åka dit än till Vänersborg.

Tips;  Dra in några turer på 24:an! Den går faan var tionde minut på dagen. Åker med den och förutom i rusningstrafiken är det aldrig fullt. 630 däremot är alltid full 02.15. Ingen idé att skriva till dem heller, har inte fått svar alls de senaste gångerna. Vet en som gjort ett sorts datasystem till dem. De hade ett möte där Västtrafik bad om samma system ett år senare. De hade glömt att de betalat och redan hade varan??? Detta går ens skattepengar till. Yuck.

I alla fall. Nu är jag sjuk och sovit hela dagen. Känns lagom bra ja.

