Sa jag att jag hittade en balconettebh på lindex i förra veckan? I alla fall, den fanns i generous-sortimentet och tog 100 D, den var exakt lika stor som min 85F från H&M, min vanliga storlek. Något liten i kupan men ca 87 cm runt om sååååå…249 kr så lagom överkomligt. Nu behöver jag ingen bh på mycket länge!

Fick 2 rockyalbum av mamma. Tvingade mig in till stan och köpte 3 till. Ej rocky utan Död kompis av Simon Gärdefors, Älskade av Toni Morrison och Mysterier av nån författare jag inte kom ihåg men lite spännande ”fakta”bok. Det var himla fint väder, har varit det i 2 dagar, 10 grader, det känns som en dröm!

Skapade ett spotify-konto så att jag kunde interagera med människor på ett normalt sätt men gillar det inte. Reklam reklam. MENNEH VILL JAG HA DET SOM I NORDKOREA ELLER NÄ JAG TRODDE INTE DET! Svenskt näringsliv hade roligaste annonsen en gång där de insinuerade att alla som blev trötta på reklam borde åka till nordkorea om de nu tyckte det var så bra. Ja, jag är helt seriös!!!

Har lyxipren (kapsel) men sparar dem nog till mensvärken istället, så förståndigt. Gissar att mensvärken kommer slå till på måndag, när jag har mitt slutsamtal på neuropsyk. Är mycket nervös och exalterad. Det är just då det ska sätta igång enligt min mensapp. Blodet alltså.

Ja, jag hör också att jag är trött.

