Kan inte sova på grund av jobbig morgondag. Och om jag ska vara ärlig är slutet av how I met your mother cirka 50% av sömnlösheten. Fånigt kanske, jag är inte ens särskilt förtjust i serien men det slutade fel. Jättefel. Antagligen överför jag nåt på serien. Om vi ska hålla på och freuda oss såhär sent (tidigt). I alla fall.

Uppdateringar:

Jag ska gå med i attention.
Jag har införskaffat ett par Vivienne Westwood-stövlar.
Jag stickar ännu en halsduk till mig själv.
Jag vill lära mig mer om dinosaurier.
Jag kräktes förut.
Igår önskade jag lite att det fanns en andevärld, ett liv efter detta med mera. Jag inbillar mig att livet skulle vara lättare med lite mer sånt.
Fina rosor slokade och dog innan de slagit ut ens.

Alltings dödlighet, gud, fixar inte riktigt det nu. Vill inte att nåt försvinner. Vill inte att viktiga saker försvinner. Nu kanske ni tror att jag egentligen menar cellklumpen i min mage, att den inte borde försvinna. Det vill jag dock. Skrap skrap och new and improved Hatchetface.

Behöver komma bort. Var som helst som inte är här. Nån som vet hur man skaffar pengar snabbt, smidigt och lagligt? Gärna samtidigt som att man ligger i sängen, blöder och dricker cola. Tack på förhand.

