Vad har du på dig?

Svart svart svart. Kjol, underkjol, underkläder, strumpbyxor, kofta och tubtopp.

Hur mår du?
Lite dödsångest. Drömde att jag dog för några nätter sen och det satte igång en massa.

Vad önskar du just nu?
Vet inte, bli lyckligt kär kanske.

Vad har du ätit idag?
Falafel, smörgås, cola, vatten, medicin.

Vad ska du göra ikväll?
Ska bara sminka av mig och hoppa i säng.

Vad ska du göra imorrn?
Börja tillverka en väska.

Vem saknar du?

Åh, vetinteee.

Senaste köp?
Granny Smith-äpplen.

Vad skrattade du senast åt?

Minns inte. Kanske när jag pratade med Louice.

Vad grät du senast åt?
Minns inte, kan ha varit igår.

Vem sov du senast med?
Ett ligg.

Vad läser du just nu?
Populär historia, kvinnogatan.

Senast sedda film?
Hm.

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma tror jag.

Senast 3 inkomna sms?
Mamma, Louice, Katta

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
”Stackars lilla vännen! Håller tummar och tår för er!” (I. Know.)

Vilken är din favoritlukt?
Snus, JPG le male!

Vad är du rädd för?
Att bli ensam.

En person du tycker är snygg?
En jag ser på bussen ibland, vet inte vad han heter though.

Blir du lätt svartsjuk?
Det går i perioder, när jag har ångest, mer såklart.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Nessa i Gavin & Stacey!!!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Soph

Vilket språk hade du velat lära dig? Franska, kan lite faktiskt.

Vad för sorts killar faller du för?
Lite olika men en gemensam nämnare är att de flesta varit långa. De ska vara engagerade i samhällsdebatten. De ska tycka saker. De ska vara snygga. Liten ölmage är sällan fel och långa.

Vart vill du åka just nu?
Om nån erbjöd mig gratisresa skulle jag välja nåt all inclusive, varmt ställe. Bekvämt och så.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

Tatuering!!!!!!!!!!

