Beställde bh från Bonprix som kom i torsdags. Soph tipsade och jag slog till på inte 1, inte 2 utan 3 snygga bh:ar. Billiga också. Nu får vi faan hålla tummarna för att de inte ska gå sönder. Har goda erfarenheter av bonprix men skulle så förtvivlat gärna vilja träffa deras inköpare. Det finns liksom ingen röd tråd i deras kollektioner! Det finns sånt jag skulle ha på mig 1998-2004, bra bh:ar och nåt fantastiskt guldkorn såsom strasshalsbandet i form av en slips. Mycket märkligt.

Och ni vet, när man trodde 6:an inte kunde bli mer sexistiska, transfobiska, snubbiga eller douchiga kommer de med programmet radiostyrt. De gör alltså program av några fjantiga mansbarn som får barn att säga ”-pappa, vad betyder schyssta lökar?” Det är så plågsamt att se människor sjunka till denna nivå. Var gärna barnslig men då får det faan innehålla bajsskämt. Nån klass får det faan vara.

Min sömn har inte varit bra det sista. Har vaknat som ur en mardröm flera gånger nu (trots att jag inte drömt nåt obehagligt precis innan jag vaknat) och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Min behovsmedicin gör mig fruktansvärt trött så jag orkar inte ta den och bli groggy hela dagen liksom. Ja ja. Vet ju inte varför det händer och det är så obehagligt.

Jag ska ju (förhoppningsvis) sälja saker på superloppis på påskafton. Är halvinspirerad. Börjar tänka att jag kommer få ta med minst hälften hem igen. Katta kommer hit i nästa vecka så hon kanske kan hjälpa mig och titta lite. 
Har tänkt färga håret nu i typ 2 veckor. Är avvaktande eftersom jag måste bleka det först och är skiträdd att det ska gå av. Dessutom tar blekningen mycket bättre i hårbotten (såklart) vilket gör att jag får vara fantasifull och ta i det i topparna först. Det ska alltså inte bli blont utan rött till slut. Gud.

Jag är inte så rolig nu märker jag. Vill mest att min glossybox ska komma så jag får dissa alternativt hylla den.

Och jag är fortfarande upprörd över sista avsnittet av How I met your mother. Så vilken dag som helst kommer jag att spoila det. Detta är alltså en förvarning. Har i alla fall diskuterat detta med Olof och han håller med. Tur att man har nån på sin sida. Näe, jag överdriver såklart, dramatiserar. Men jag kommer aldrig följande en serie i typ 9 säsonger igen. Blame How I met your mother. De dödade min serielust, på riktigt.

Sen jag var med i Irving-grejen har mamma och pappa retat mig. Typ ”ska du inte kolla på let’s dance nu? Ska ni inte åka på Cinderellakryssning när Irving är med?” Väldigt sofistikerad humor i vår familj. Jag ger tillbaka med samma mynt, frågar varför de inte tittar på Dallas nu när det kommit nya avsnitt, spelar Dallas themesong.
Dallas är nämligen deras How I met your mother. De blir fortfarande irriterade när de pratar om den, hur nån dog och så visade det sig att en person bara drömt det i typ 20 avsnitt.

Nu ska jag blåsa håret, får se om det går av. Men yolo liksom.

