Jag förberedde mig på en ganska tråkig kväll igår men så var Hannah i Trollhättan på fest och frågade om jag ville hänga med. Så jag snabbade mig med fylla och smink och stack dit. Hade jättekul! Roligt med nya människor. Jag blev ganska full men som ”tur” är får jag mindre ångest när jag druckit och vaknade därför inte med den läskiga mardrömskänslan jag haft det senaste. Det är skönt att jag är master of my domain för sånt kan jag tänka kan leda till alkoholism för vissa.

Nu måste jag snart färga håret för jag har lyckats att göra mig själv orolig angående blekningen. Fattar ej varför, blekte ju håret jämt förr. Det ska bli rött och fint hoppas jag. Hoppas!

Imorgon ska pappa och jag åka och kolla sten på blomsterhallen. Jag har nämligen ett projekt på g som kräver det. Spännande va va va?

Ja, det var lite uppdateringar. Tänk på att du kan behöva rensa cashefiler manuellt i din telefon. Tack och hej!

 

