Färgade håret rött och det gick väl…bra. Fläckigt men köpte en till förpackning så det blir säkert bra sen. Fattar inte varför jag nojade så jävla mycket med blonderingen, det gick fint.

Behöver städa men kommer inte igång. Blir tokig på mig själv. Ska fixa denna vecka i alla fall.

Kollade på ullared och såg ett par kvinnor som ser sig som lite mer speciella (bättre klass typ) än andra ullaredsbesökare. Slits mellan känslan att dissa dem och tänka ”honey, shabby chic har inte varit inne de närmaste åren och du borde tänka på att när du dissar folk så kommer andra dissa dig” (Obs att jag skiter i vad som folk gillar) och känslan av att ta dem i försvar. Känslan håller i sig. Men jag hatar människor som får det att låta som att de är omgivna av low lifes, ni handlar på freaking ullared! Det är underbart men skitlöjligt att använda sig av ”billiga” attribut och se det som att på grund av att de tycker de är bättre människor kan använda dem. Vi har alla ullared i oss, own it.

Ok, otydlig där, menar alltså att jag hatar när man ser ner på människor. Hade kunnat vara kort och koncis och ej dissat dem, jag vet.

Pözz

