Sa ja recensera min glossybox kanske. Med tanke på hur otroligt djup jag är vanligtvis kanske detta inte passar min vanliga publik. Ni vet, djup och bildad. Vi är så synkade, ni behöver inte säga ett enda ord för jag vet helt intuitivt vad ni vill läsa, just den dagen! Helt sjukt faktiskt. Men det är ju därför jag är bäst.

IMG_20140428_150820

Jorå! Min box innehöll en full size Rituals Yogi flow shower foam, Duschgelen, som blir skum och passar därför bra att raka sig med också, är to die for! Doften är underbar, lite stark först men sen, DRÖM. Så nästan enbart på grund av det vill jag ge den 5/5 toast. Men för en torris som jag är den inte ultimat så det drar ner till en 4:a! En mellantub Rich hair care Pure luxury intense moisture shampoo. Shampot kom utan balsam, MAJOR FAUX PAS. Jag använder aldrig shampo utan tillhörande balsam. Så näe, om jag inte samtidigt får testa balsam är det meningslöst för mig. Det ger automatiskt minuspoäng. Märkte ingen skillnad heller mot mitt vanliga shampo heller. Så där blir det 1:a. Yu-Be moisturizing skin cream (kom i en itsybitsyteenyweenyitub) för torra partier och den…funkade? Men räcker inte länge även om produkten är dryg så jag fick inte riktigt en känsla för den. Men nagelbanden funkar den bra på. 3/5 toast. Sen Être belle liplift peel. Alltså, det är så överdrivet, det var en mild peeling, ok? Funkade som andra peelingar fast för läpparna här då. Har använt den till ansiktet också oh eftersom jag har känslig hy passar den bra där också. 3/5 toast. Det som får 5/5 är läppenseln! Den var skitbra. Det är viktigt att en läppensel har en viss hårdhet, den kan inte vara vek för då förlorar en ju hela poängen eftersom man är ute efter precision. Det lilla provet är en hårolja, även den från Rich hair care. Det är en dryg arganolja för, såklart, håret. 2/5!

Överlag är jag nöjd. Nöjdare än de flesta verkar det som och jag fattar att man blir sur om man får de där halvbilliga produkterna men jag uppfattar det som att de valt relativt bra utifrån min profil. Jag önskar mer smink. Antar att det är jobbigare att välja eftersom människor använder så olika produkter. Jag ger boxen i helhet 4/5 denna gång så får vi se hur det går fortsättningsvis.

