Försöker planera outfit till kryssningen. Kom på att det kan bli ett major issue, jag vill få ut så mycket som möjligt ur min klädsel med minsta möjliga ansträngning. Ska ha bekväma kläder på bussen, ergo; Skön bh, skön kjol, sköna trosor, et cetera et cetera. Detta eliminerar min push up-bh. Även bästa kjolen (bäst på grund av fickor!!!). Det lustiga är att mina snyggaste trosor som jag får an ass to die for i även är de bekvämaste. Men kommer vara svettig och äcklig efter bussresan så duschar säkert. Å andra sidan kanske jag ska satsa på rullväskan och lägga i kläder eftersom en kompis åkte en liknande resa för ett tag sen och då kräktes en tant på hennes byxor i bussen och hon hade naturligtvis ”packat smart” – så lite som möjligt. Så, vill jag riskera att behöva stå och tvätta kläder på en busstoalett som jag dessutom måste ta på mig, blöta? I think not.

Jag ska ha mina beige nätstrumpor om de behagar dyka upp i tid. Utgår ifrån dem tror jag för jag kommer känna mig  Då utesluts långklänning. Så knälång typ. Men vill ha sexig topp. Bah. Too many choises.

Funderar även på om jag ska blondera mig eller ej. Om det blir fel kan jag ju färga över, right? Om det inte går av…

