Retar mig asså. Jag veeeet att jag tjatat om H&Ms dåliga plus size-sortiment tusentals gånger. Men att de gång på gång inte lyssnar på sina kunder, det stör mig. När jag har skickat förfrågan om detta sänder de ett standardmail – nämligen exakt likadant som många i tjockisgruppen skickat. De har inte mindre än 4 v-ringade toppar i standardmodellen dölj din kropp din jävla tjockis. Hur svårt är det? HUR svårt är det att fråga kunder då och då? Hur svårt är det att göra en enda liten satsning nån gång? För nä, de har aldrig försökt. Är glad att jag kan sy och göra snyggare, trendigare kläder än dem. Är glad att jag kommer i plagg i det ”ordinarie” sortimentet men H&M handlar långt ner på listan av vad jag skulle välja att välja nuförtiden, synd för jag gillar Divided. Men fuck H&M, hail ASOS!

