Självklart var det himla fint att umgås med Sanna. Det är inte ofta det händer och vi hade kul på egen hand. Jag drack noll och ingenting eftersom jag såklart blev illamående. Tror jag åt nåt jag var allergisk mot alternativt var nåt i buffén dåligt. I alla fall tänker jag aldrig åka med pensionärer igen. Eller gubbar snarare. Ska starta bussbolag som bara kör tjejer. Segregering på 2010-talet, have I ever…

Vi köpte massa godis på vägen upp i en fantastisk restaurang slash motel slash kiosk som jag ska äta av strax. Neud. Intresseklubben antecknar.

Jag handlade:

  • Compeed anti blister stick
  • Hampsalva till händerna
  • Tuggummi
  • 2 miniflaskor; En vodka, en whisky
  • 50 cl Koskenkorva 60 %
  • Lakrits från Lakritsfabriken till pappa
  • Mariannekulor till mamma
  • Al Capone-cigariller till Olof

Eftersom jag drabbats av ebaysyndromet tycker jag allt i princip är dyrt i taxfreebutiken. Hade fått smycke och ögonfransar därifrån igår, blev glååååd. Kan lägga upp smycket på insta sen.

 

