Dålig dag. Har haft fint med en vän men jag tycker mig redan märka att mitt, ska man säga grundmående är sämre. Slutade med venlafaxin i torsdags och har utsättningssymptom deluxe. Alla läkare bah ”det blir nog inte så farligt, du äter ju bara 37,5 mg”. Känner lite, jaaa men eftersom jag blir hyper när jag höjer är det väl faan inte konstigt om det märks. Uppenbarligen har den effekt eftersom varje gång jag försökt sätta ut den blir jag deprimerad. Jag har i alla fall satt in strattera nu, mycket låg dos och ska höja i nästa vecka. Jag upplever att jag har typ 10 tankar i huvudet mot vanligen 100. Det kan ju vara annat though. Är gråtfärdig. Kan bero på att jag ska försöka börja gå till tandläkaren. Kan bero på venlafaxinets frånvaro, kan bero på ensamhetskänslor. Ni fattar. Mycket nu. Måste dessutom göra en massa saker i nästa vecka. Gah.

