Heeeyy!

Min glossybox innehöll inga direkta trevligheter. 3 pyttetuber med nån antiage från Idéalia, Idéalia yeux och nån ny från Garnier med lite pigment i. En tandborste, Humble brush som är miljövänlig och snäll (gillar snälla grejer även om de hade citat från Moder Teresa som är en av de mest missförstådda, läs onda, i historien), Panos emporio deospray och 2 Colour boost från Mood/Jane Hellen. Minituberna kommer skramla omkring i min väska och aldrig bli använda och man kan ändå inte se skillnad för de räcker inte tillräckligt länge. Tyckte om doften av Panos, kokos fast inte den där kväljande doften som brukar följa kokos men kommer använda som parfym för den hjälpte inte under armarna. Jo, det tag men inte i längden. Tror inte det var nåt mer? Colour boost, fick chokladbrun och blond, gillade jag. Den chokladbruna alltså. Varför får jag en för blont hår? Jag vill ha saker jag kan använda själv och det är rätt trist att man fyller i en skönhetsprofil där man anger hårfärg och sen får man en som man inte har någon som helst nytta av som man, citat; ”Kan ge till en kompis”. Näe!

Dessutom mycket trist att man får rabatt på skönhetsingrepp, restylanefilling. Känns väldigt sunkigt och ger ett oseriöst intryck. Ok att man får rabatter på produkter som finns i boxen och kanske till något relaterat till innehållet i boxen men nån måtta får det vara.

Vad vill jag se i en box då?

Till exempel:

Shampo+balsam för min hårkvalité, hårprodukter i stort (hårolja*, inpackning, hårspray, mousse, volympuder, hårskugga et cetera). Smink såsom puder, mascara, kajal, eyeliner, läppenna, läppglans, läppstift. Ansiktskrämer som helst inte är anti age eftersom jag får finnar då, ansiktsskrubb. Hudkräm, duschkräm/olja/gelé*. Fotkräm, handkräm, nagelbandskräm, nagelfil, nagellack, pincett, universalkrämer*, rakningsprodukter, solkräm, solprodukter som after sun, brun utan sol, tandkräm, parfymprov, lösfransar.

Saker jag defintivt inte vill ha:

Mineralsmink, endast shampo* (eller en del av en serie av två överlag), saker jag inte kan använda själv*, produkter som luktar mango, hallon eller persika.

Obs att jag fattar att man aldrig kan tillgodose allas behov och önskemål men att följa skönhetsprofilen hör väl ändå till god ton kan jag tycka.

1/5 toast får boxen.

 

 

*Det jag fått i boxar tidigare

 

