Ja jag fick ju för mig att bli sjuk/allergisk och tyckte trots halsont att det var en bra idé att ha sex med rollspelaren. Blev sen helt matt och fick nåt sorts bryt och grät. Det gick ganska snabbt över men jag kände mig förtvivlad då. Jag hoppas inte att det är bestående. Blev tröstad och mår bättre men känner mig lätt ensam och övergiven, ett tydligt tecken på att jag mår dåligt aka eventuell depression ‘round the corner. Så illa tror jag inte att det blir truth be told utan gissar/hoppas/tror på tillfällig svacka. Är ju dessutom halvt om halvt febrig och så. Människor som känner mig tror ibland att jag går händelser i förväg och målar fan på väggen när jag tänker såhär men eftersom de inte bor i mitt huvud försöker jag att inte lyssna för mycket. Man lär ju känna sig själv efter snart 30 år och vad ens känslor och tankar betyder. Och har man upplevt de där känslorna som klockan varnar för håller man öronen öppna. Ni vet. Men, svacka, tillfällig denna gång känns rimligare.

Jag har börjat kolla på Orange is the new black. Känns helt ok hittills men ogillar huvudkaraktären. Otroligt påfrestande människa. Har sett 4 avsnitt redan.

I veckan…ja jag hoppas att jag kommer iväg till Töreboda. Ska hälsa på ny kompis. Det blir intressant. Jag är spänd.

Nu har jag Maak Grent i örona så blir nog trött strax. Pussåhej!

