Igår var jag i Skövde eller rättare sagt Töreboda. Himla trevligt var det i alla fall. Hälsade på (hittills) trevlig man. Hoppas kunna hälsa på igen nån gång. Jag upplevde honom som trevlig och okomplicerad.

Appropå dejting så fick jag världens jävla skamsköljning i förrgår. Ropade bara förbannade kukhelvete rakt ut så pappa undrade vad jag höll på med. Jag kom på det där med att jag pratade dejting i P4. VARFÖR gjorde jag det?! Varför lade jag upp minen efteråt som de fucking använde på hemsidan?! (Det var en sån där skojmin, panikslagen.) Nu har jag lugnat ner mig i alla fall. Det är inte så farligt och om man tänker på hur lite tid människan funnits på jorden så…ja ni vet. Det går över innan man blir 100 år.

Imorgon ska jag på midsommarhäng i bushen hos Ia. Tror det blir skitbra. Avslappnat, det gillar jag. Tar med mig vodka bara för att, man vet ju aldrig. Ibland saknar jag jag våra nakensupafester vi hade förr i det gamla gänget. Undrar när det var senast egentligen. Älskar att en bröllopsfest urartade i det!

Strax ska jag sova. Orkade med 2/3-delar av vad jag tänkt. Får se hur pigg jag är imorgon!

 

