Imorgon åker jag till Göteborg. Kände att jag var tvungen att vara spontan. Ja, det låter kanske inte så spontant men jag känner mig vara i behov av det. Ska fika med min syster. Känner mig lite avtrubbad, inget som uppskattas. Försöker därför med nya intryck imorgon. Ska även införskaffa en billig topp och köpa några tea tree toner tabs på lush. Älskar lush. Älskar personalen på lush. Dofterna.

Har även bytt bakgrund till Jeremy Meeks. Gillar jag bad boys? Nä, jag gillar att kolla på snygga killar. Kalla mig ytlig why don’t you.

Jag har jobbiga besök i veckan. Arbetsförmedlingen, psykolog och adhdsköterska. Tror det kommer gå bra dock!

Vill bada! Det är för kallt och blir det en dålig sommar kommer någon att ställas till svars, I’m telling you. Jag har väntat på utebad länge.

Lite lätt uppdatering sådär. Trist och vardaglig. Ska bli roligare snart.

