Behövde komma bort lite så stack till göteborg idag. Det var fint, träffade Jenny, handlade lite. Gjorde misstaget att beställa en cronut. Otroligt överskattad som de flesta hypeade grejer. (Ja, jag är tant, det vet ni.) Alltså croissant slash donut. Alldeles för söt naturligtvis och 35 spänn åt skogen.

Well. Köpte otroligt snygga solglasögon och en kofta som jag är osäker på så lämnar nog tillbaka.

Jag har känt mig lite nere de senaste dagarna. Vet inte varför. Det finns en möjlighet att det beror på sommarsolståndet. Alltså, det där att det går mot mörkare tider redan. Som att sommaren är över! Jag är medveten om hur jag tänker och känner i alla fall. Det är bra.

Men Pats och Jen ringde nyss, det gjorde mig på bättre humör. De ville att jag imiterade Lill-Babs. Jag gjorde en video där jag härmade henne.

Jobbig grej; Jag har fått hälsporre igen. Sist var det 2 år av pure hell så vet inte riktigt vad jag ska göra. Antar att jag får ha inlägg. Jag är rätt bekväm i min vikt men hade gått ner vad som helst om det hade hjälpt (ja, jag har frågat). Med andra ord gör det otroligt ont. Jag överdriver inte nej. Och denna lögn att det gör mindre ont när man gått ett tag! Men började med övningar redan på tåget hem, duktig chey!

Märker hur mitt halsband avvisar män. Bästa är att när de ser min urringning ser de trust no man och ler inte ens åt mig.

Nu ska jag sova så gott, ni också!
 

