Igår var jag i göteborg och träffade Clem. Himla mysigt och spontant höll jag på att säga men det var ganska planerat. Man måste ju planera när man ska åka tåg. Folk ba ”Oj vad dyrt det blir, västtrafik!” Västtrafik bara: ”Amen dubbelspår pipel, dubbelspår! Det kommer gå snabbt och smidigt sörru!” Folket ba ”Men, kommer det gå nåra tåg då? Och vässtrafik: ”Jaa vettni men inte efter 23 för det har vi inte råd med.” SERRIÖÖÖÖST. Ja ja. Det var ett sidospår. No pun intended. Fanns för övrigt en fungerande toalett på hela centralen inklusive Nils Ericson-terminalen. 1! Vi drack öl i alla fall öl på Liebling och jag köpte en snygg lampa från lagerhaus. Tyvärr måste jag byta armaturen men det är lugnt för jag kan göra sånt. Shit vad händig jag kände mig helt plötsligt, bra kvinna reder sig själv ni vet.

Lite kuriosa: En gång i tiden, 1998, byggde jag en radio, allt gjorde jag själv. 9 dagar tog det att limma trä, fila och såga, löda alla jävla smådelar på kretskort. Mitt Everest. Självklart med instruktioner och lärare men ändå. Skillad.

Gör spellista till födelsedagsfest. Bara min musik. Så otroligt tillfredsställande att vara mistress of my domain. Och! Som om inte det var nog är min musik-app kompatibel med chromecast. Och jag kom på ett sätt att få bort det där stickande ljudet som kan bli när man spelar högt i högtalare som egentligen inte klarar det. Så logiskt så det var inte klokt och nu är allt frid och fröjd.

Jag pratar med män på snusksiten men få intresserar, om ni visste hur många som är helt jävla ego och inte kan mer än vad man lärde sig i hemkunskapen typ? = Nada. Som tror att oralsex är att ligga och tjata om att MAN SKA SE DEM I ÖGONEN DÅ och typ pffft och så är det slut och då vill jag bara spotta tillbaka det i ansiktet på dem. Jag trodde detta var ett beteende som dog ut med åldern. Men har träffat 40jävlaåringar som typ suckar när man säger att det vore ju lite trevligt om jag också fick komma. Och sen runkar av en lite halvinspirerat. Fatta vad förbannad man blir när man typ lägger sin själ i detta. Då kan jag lika gärna arbeta här!!! Sen vill de träffas igen och blir sura för att man inte vill och så säger jag försiktigt att jaa, sexet var inte så bra och all hell breaks loose och man blir utskälld och DET TAR VÄL ETT TAG ATT LÄRA KÄNNA VARANDRA (såklart) alternativt MAN LÄR VÄL VARANDRA VAD MAN GILLAR (men ja) och jag känner lite ehhh jag är snart 30 och driver ingen lärlingsutbildning. Du får skaffa ditt mästarbrev nån annanstans. För detta med givande och tagande och basala kunskaper om människans anatomi är i alla fall grundkrav i min värld och om man inte lärt sig det på 25 år kanske man ska ta sig en allvarlig funderare om sina prioriteringar i livet. I know I would.

Men!  Jag blir peppad också. Jag har lyssnat på Khia väldigt mycket det senaste. Om ni visste hur förlösande det är! Att höra en kvinna sjunga till snubben att hon vill att han slickar hennes fitta och anal torr och ren, att han ska låta henne amma honom, känna hans kuk växa i hennes våta fitta. Enligt ”studier” tycker flera att det är alldeles för snuskigt. Jag har vant mig, ok att jag kanske inte sjunger med på bussen men det gör jag ju inte i vanliga fall heller. Men är det verkligen för snuskigt eller är det typ som att lyssna på alla jävla blowjobs och våldtäktsmän hela jävla tiden? Är det snuskigare för att det är kletigt? Jag har faktiskt ingen aning. Men värre är det i alla fall, så mycket har jag förstått. Men nu tar vi varandra i hand och lyssnar på Fucking me tonight.

 

Rocky (Kellerman) säger för övrigt att amerikanare älskar blow jobs för att ingen kan säga att säga att man är dålig på att bli avsugen.

Lol.

 

 

