Jag fick ett mail. Det var väl som väntat men blev ärligt talat förvånad över tonen. Eller sårad såklart, förvånad, skriver jag ett uttalande från regeringen eller? Men jag tror det löser sig på bästa sätt till slut. Hur det än blir.

Nu är jag kattvakt och det har varit fint hittills. Jag har gosat lagom mycket i förhållande till min allergi och när jag fick ledsenångest kom båda katterna uppspringande i knät med bekymrad min. Så himla gulligt och omtänksamt.

Imorgon ska jag få besök och vi ska testa nån ny öl. Obs att besökare är tillåtna. I helgen sover jag nog hemma och hänger bara med katturna här. Vill ju inte äventyra min allergi hur mycket som helst.

Ska för en gångs skull ta en lugnande. Helt ok är jag inte. Snart är min psykolog tillbaka och jag vill inte ge henne ett nytt trauma att jobba med, höhö.

Har kollat på en jättetöntig serie. Den handlar om en man som har en genetisk mutation som gör att myndigheterna kunde operera in ett chip i hjärnan som gör att han kan kliva in (!) i foton han tagit med hjärnan (!) Ni hör ju. Men ganska ok tidsfördriv. Nu går Harry omkring och skäller och Spock leker med nån mus av nåt slag. Obs, den lever naturligtvis inte. Jag ska krypa i säng hade jag tänkt.

See ya!

