Hej och sånt! Jag har funderat en del på grund av incidenter och att censurera mig själv. Jag har valt att vara avklädd. Att vara beredd på kritik och vara stenhård mot äckel och haters. Exempelvis att jag ringde en som skrivit ”dö hora” i en kommentar. Lol. Jag har kommit fram till att jag inte kan hålla på att censurera hit och dit. Jag avslöjar inga namn, jag hennar de som eventuella jobbigheter gäller och jag nämner inte specifika situationer om det handlar om mitt eget privatliv. Det får räcka. Om det känns så fruktansvärt för nån får man sluta läsa eller anmäla mig för förtal. Det är liksom alternativen. Om man känner att det är ondsint, ja då får man känna det. Beklagar. Jag har inte tusentals läsare, då hade det varit en annan sak. Jag skriver för Hatchetface crew och ingen annan. Och ni må tro att ni är viktiga för mig. Bye little monsters!

