Ugh. Mår väl halvbra. På väg att bli sjuk, blev stungen av en geting i söndags så min hand och underarm har svullnat och jag mår dåligt på grund av break-ups. Är nöjd men såklart jobbigt ändå.

Hyser ju inga aggressiva känslor direkt förutom möjligen gällande det sista svaret eftersom det var mycket orättvist och personen tolkade in saker jag inte alls sagt eller menar. Det är dock trist att en benämns som kravfylld för att en bara inte accepterar det som erbjuds. En är ju 2 personer i en relation och när jag säger att jag förstår att en har olika prioriteringar och därför inte dömer personen menar jag det. Jag har ingen dold agenda. Jag är trött på att känna mig obetydlig bara. Betyder inte att jag inte tror personen bryr sig om mig alls.

Ska kurera mig med ingefärsvatten, försiktig yoga och raffaellobollar tänkte jag. Då mår jag alltid lite bättre. Vill simma men borde inte anstränga mig för mycket. Och det är kallt i vattnet nu. Och kan inte röra armen så mycket. 
I veckan ska jag träffa Sanna och sen fira Kattas födelsedag i efterskott. Ska bli fejnt.

Är ledsen över Robin Williams. Jag kände inget särskilt för honom men blir så fruktansvärt ledsen av självmord. Han hade ledsna ögon som Pats sa. Hoppas detta i alla fall leder till att man pratar öppnare om självmord. Man kan ju hoppas.

Är inte i form för att åka till Stockholm och träffa människor för projekt så vi får hoppas att det går över för detta börjar kännas stressigt det också. Är på vippen att vilja stänga in mig och pausa allt så nåt bra får hända.

