Det är höst nu så ni vet. Kanske kommer det några varma dagar men det är höst. Jag kan inte säga att jag direkt sörjer men har jag badat naken på natten tillsammans men het man? Näe. Har jag visserligen bara gjort typ 2 gånger i mitt liv men ändå…hade varit fint om sommaren kunnat erbjuda det. Inte för att jag direkt njuter av att bli kallad Zornkulla (inte lika illa som väsen though) men hade kunnat offra det mot en snygging från snusksiten som var på. Ja ja. Vad är väl en bal på slottet? Ser i alla fall fram emot höstkläder och att inte svettas fram. Kan inte investera i en kappa som jag hoppats (men får jag ersättning i år ska jag faan lägga 5000 på en ny om det behövs! Tänker typ plommonlila, blålila eller marin denna gång. Jag är nöjd med min gamla kappa ändå, fint skick trots 4, 5? vintrar. Ni kan la kolla insta om ni är intresserade.

Har varit i göteborg. Var verkligen kasst sällskap. Inte nog med att jag var bräcklig för att jag hade mens, jag glömde även medicin. Hade en av dem men fick ändå ett litet bryt. Men sen kom jag hem, tog medicin och badade lushbad. Twilightbomben såklart, den luktar himmelskt.

I fredags var Sanna hos mig och vi drack och gick ut. Det var skitkul och ville bada i kanalen men blev inget med det. Kändes lite trist om det bara varit jag som gjort det. Så kul att hon flyttat hem! Lördagen avnjöts med Katta + gäng och Jenny berättade att getingar var giftigare i år, tydligen hade folk som aldrig reagerat förut svullnat igen och behövt akuthjälp. Enligt akutpersonalkälla. Vet ej om jag ska känna mig lugnad eller oroad. Går nog bra. Men getingar dras tydigen till värme och jag är ju varm precis hela tiden. So…

Imorgon börjar vardagen för mig, ska till både psykologen och sjuksköterskan. Vet inte vad jag känner. JO bräcklig! Men jag ska belöna mig själv med att åka till H&M mellan besöken och handla för en bonuscheck om jag orkar. Annars tänker jag ligga lite under en sten för jag ska banne mig träffa Liselott på kvällen.

 

 

 

