Mitt ex skrev till mig på snusksiten i fredags. Jag har inte pratat med honom sen 2008 tror jag. Han var en sån där som blev en douche efter att HAN gjorde slut. Så jävla ful var han, lät som att det inte var nånting han gjort med sitt ”hur är det med dig nuförtiden?”. Jag blev liksom skakis. Ni vet de där sakerna man tänker om sig själv, de där sakerna man är livrädd att nån ska tycka om en? De sakerna som gör en sårbar. De använde han emot mig. Tänk om han hade gjort det nu med, det var det jag blev så orolig över. Och han hade blivit skitful! Jag vet att man inte ska säga så. Kommentera nåns utseende sådär. Men kändes skönt på nåt sätt. I win din jävla tönt.

Men verkar som att han respekterade mitt svar ”no shit” på frågan ”du vill inte prata med mig eller?”. Stör mig mest på vad han ville. Varför kontakta mig överhuvudtaget och på snusksiten?! Ja ja. Typ sånt här som kan göra mig osäker på mig själv, att minnas när nån behandlat mig illa och dessutom anspelar på saker man hatar. Blir vansinnig.

Äter concerta nu. Jag hoppas det blir bättre än strattera. Känns bättre men mer ångest. Tycker nog att jag får saker gjorda lite lättare. Får se hur det blir när jag är uppe i fulldos. G’night!

