Är deppig efter valet. Är sur efter valet. Kommer faan inte komma över detta. Tänker jag inte heller, man kan ju fortfarande vara produktiv och arg. I F! kanske. Först tänkte jag infiltrera SD genom att suga av nån enfaldig SD-medlem där i periferin som kunde babbla ur sig lite partihemligheter på fyllan cuz that’s how I roll men är det värt det frågar jag mig och svaret blir ju nej.

Ska aktivera mig på annat sätt också, när jag mår bättre men det är väl bäst att passa på innan det blir förbjudet att hjälpa till exempel eu-migranter. Alltså det är inget att skratta åt, det har liksom redan skett i Danmark. Så obehagligt att folk är så vana vid demokrati att de tar den för given. Och att jättemånga faktiskt inte tycker att det är nödvändigt att vi följer FN-konventionen för mänskliga rättigheter. Eller så kanske de inte vet vilka rättigheterna är. Eller de kanske tycker att vi har rättssäkerhet och trygghetssystem och försvinnande lite korruption (eh he he he he) och då kanske det inte gör så mycket för att lagarna åtföljs på annat plan men så sätts det ur spel av ett antidemokratiskt parti som växer sig större och större och då blir det rätt otrevligt rätt snabbt. Jag tänker att jag inte vill föda några barn eftersom jag inte vill att de ska växa upp såhär och kommer de utsättas för rasism, nazism eller sexism men å andra sidan är det ju det SD vill, att såna som jag inte ska skaffa barn och de kommer inte vinna ändå.

Är nervös. Sitter och väntar på att håret ska torka så jag kan lägga mig. Har blekt det för andra gången och tvivlar på att det klarar en tredje gång utan att bli tuggummi. Stör mig på att jag ju såklart inte kan vänta  på att jag ska trivas utan är jag inte nöjd direkt färgar jag över. Nu får jag faan vänta lite längre dock. Håller tummarna på att jag inte kommer se jätteplastig ut. Var så längesen jag såg mitt blonda hår.

Säger good night and good luck nurå.

