Skulle faan kunna vara min slogan.

Jag fick en relationschock i lördags. Tappade sugen direkt och kände att naäeh…det är inte för mig. Kompromissa bort sig själv i oändlighet. Å andra sidan kan ju personen man träffar vara normal och sakna känslostörning. Det kanske till och med är normalt att vara empatisk, vad vet jag, jag har inte haft en stadig relation sen 2009. Men det börjar bli mer och mer intressant så hoppas det inte kommer en sån här backlash igen. Även; Hoppas inte mina ägg är slut.

Medicinen håller mig vaken. Jag blir tokig. Lyckades slutföra tjusigt lådsystem förut, det känns ju rätt bra. Lovande. Imorgon ökar jag dosen igen. Kan ju bara bli bra detta.

I helgen tänkte jag skaffa lite sex, gud vet hur men får väl dra in lite nät och se om nåt fastnat. Om det är en skäggig, långsmal man med dålig hållning blir jag extra glad. Jag behöver i alla fall känna en mans tyngd över mig.

Jag berättar inte så mycket här nuförtiden märker jag men ska börja bli lite mer intim så vi lär känna varandra på nytt. Kan till exempel berätta att jag hade diarré imorse, piroger ville inte min mage tåla. Jag känner redan hur vi connectar här va, ni och jag. 

Klockan är sen och nu får jag väl försöka sova, hey gulls!

