I flow like the monthly

Mensvärken kom som ett brev på posten, varje gång jag vill träffa en eller annan man. Nä såklart inte men för ofta kommer den samtidigt. Jävligt taskigt tycker jag. Jag skulle önska att man hade mens kanske varannan månad. Det hade räckt. Skulle haft nån som hämtade glass, smekte mitt huvud och viskade ömma ord i mitt öra.

Så, vardag är det mest nu.

Jag var på fest i lördags. Det var ju trevligt. Ja det var trevligt alltså och jag blev så full så full, på ett bra sätt. När jag gick hem bestämde jag mig för att jag skulle gunga, ni vet i en sån där stor gunga. Den är faan aldrig ledig och nån gång får man väl passa på. Det var fint faktiskt.

Om jag blir rik, typ imorgon så ska jag hyra en stuga alldeles själv. Behöver komma bort så in i norden. Folk får hälsa på men bara om de är snälla och/eller snygga. Nu får ni en lista.

När vaknade du imorse?
 10.30
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Ab fab sweetie darling!

Har du ringt någon i dag, vem och vad sa ni?
 Näpp, har inte ringt nån tror jag.

Har du ont någonstans?
 I halva kroppen känns det som, mensvärk i större delen och i min stukade fot plus före detta brutna armen. Herre. Känner mig som en krasslig pensionär. Tränar ju både hand om fot som en idiot men hjälper dåligt.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 Jag vill ha en cola. Annars är det ganska ok faktiskt.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
 Fuskpälskrage och blåbär.
 Vilken var den första hemsidan du gick in på internet? Facebook.
Vad ska du göra ikväll?
 Det är natt nu och jag sitter faan här. Surar gör jag också.
 Vilken är den första låten du sätter på idag?Skye boat song
 Vad tycker du om din blogg?
 Tycker mycket om den. Mitt lilla skötebarn.
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 Vene? Kanske
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
 Jag fick en förut om det räknas. ”Dang, girl!” och handlade om min uppenbarelse. Vi skojar så, men han menade det. Har han ändrat sig ska han få på käften. Nejdå, slåss inte.
När fotade något senast, och vad?
 Tror det var en instabild på mig själv när jag ligger i sängen. Från i natt. Inget oanständigt så lugn nu.
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Sa ju det, faux fur-krage.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
 Sladdar.
Vad har du på dig idag? En kjol med tyll och spets, strumpbyxor, sammetstopp, kofta och underkläder.
Kommentera

