Är helt slut. Har sovit dåligt efter 7000 mardrömmar. Det var faan som att det var meningen att jag skulle drömma färdigt i natt! Varje gång jag vaknade satte jag mig upp, tände ljusslingan och lyssnade på ejemdejaaaa-skivan men det hjälpte föga eftersom jag kom tillbaka till samma jävla dröm igen! Fattar inte hjärnan. Vill mest slåss idag. Nyval och mardrömmar var ingen bra kombination för det gör mig så bitter och arg. Oresonlig. Så jag ägnar mig åt ytligheter istället. Till exempel gjorde jag en enkel guide till H&M om de behöver inspiration till H&Ms tjockissortiment för när jag var på H&M i Nordstan hade de knött in tjockisrutan bland underkläderna som liksom är i ett litet eget rum. Uppenbarligen vill de:

1. Inte sälja plus size-kläder och är ointresserade av att göra vinst på tjockisar

2. Skilja dem från resten av kläderna så, gud förbjude, inte en smal råkar T A  F E L

3. Att få människor att känna sig som att de är aliens

 

Eftersom detta klagas på hela tiden förstår jag inte varför de aldrig tar åt sig, det är pinsamt nu. I alla fall; Jag tänkte vara snäll och ge dem en liten inspirationsguide hära. Vad kan tjocka vilja ha för kläder? Förslagsvis, och jag kan ju inte vara säker här, VANLIGA KLÄDER? TRENDIGA KLÄDER? Ja ja. Vi börjar försiktigt, med :

 

hmtips

hm6

hmtips3

Detta var dag 1 i inspirationsskolan för H&M.

 

 

