Kom iväg till Frocks & Fox igår i alla fall. Sen drack jag öl med roliga människor som spelat vilket var fint. Hade en inte så bra dag innan, sovit dåligt och var känslig typ. Orkade inte flänga till göteborg på luciafirande och födelsedag vilket var väldigt ledsamt. Detta med mardrömmar. Vi tar och skiter i det va? Otroligt trött på det. Kan bli lite provocerad nästan. Typ, jag veeeeet varför ni kommer, vad ni vill och jag går ju i terapi så vafaan? Leave me the fuck alone. Det känns som att jag går till jobbet när jag lägger mig för natten. Och alltid alltid värst i vargatimmen.

Är svullen i kroppen också, jag vet inte om det är nån skum biverkning av medicinen, att man ändrar kroppsform? Jag vet att jag gått ner lite i vikt vilket är överkomligt, jag har inte triggats ännu men fettet är liksom omplacerat, känns som att jag bara är bröst på överkroppen med midja, blir typ kutryggig.  Jag brukar vanligtvis tycka om min kropp, att den är mjuk och rundad. Eller ha en ganska neutral inställning. Nu, jag vet inte. Vill dölja att jag är kvinna, som att det är fult. Känns som jag blivit besatt av nån jävla medeltidspräst som hatade kvinnor och kvinnlighet. Nääää. Men det är väl lite av det där hatet. Patriarkatet asså, vi är såhäär tighta just nu. Imorgon ska jag i alla fall ha mjuka kläder på mig.

Gud. Känns bra att få skriva lite. Känner mig så tråkig. Jag kanske blir roligare imorgon, jag vet inte.

Tänkte ha en drömfri sömn i natt.

