Kan inte sova för jag råkade börja tänka på celldelning så jag listar mina bästa löövsongs då. Utan inbördes ordning och jag har säkert glömt nån men!

This years love – David Gray

Kärleken i klor – Cirkus Miramar

I will always love you – Dolly Parton

Bara om min älskade väntar –  Nationalteatern/Ulf Dageby

Kiss me – Sixpence non the richer

I will come to you – Hanson

Så skimrande var aldrig havet – Marie Fredrikssons version

Unchained melody – Righteous brothers

The swimming song – Loudon Wainwright III

Snälla snälla – Caroline af Ugglas

Brännö serenad – Moneybrother/Håkan Hellström

Kan inte skaka av mig känslan av att jag glömt nån jättebra så jag kan eventuellt befinna mig i någon morgonsoffa imorgon där jag får förklara mig.

Vilka är era bästa kärlekssånger?

Samt för de härdade; Borde man ha sex till en kärlekssång nån gång och i så fall; Vilken ska man höra? Varför/varför inte? Jag rekommenderar i alla fall att aldrig aldrig spela I would do anything for love (but I won’t do that) med Meatloaf. Blandade reaktioner.

Godnatt, nu ska jag fortsätta dela mina celler!

