Hu, jag vet inte jag. Jag har haft en fin jul. Det har varit lugnt och skönt. Jag fick saker jag önskade mig, pengar och The half has never been told och en sjal mamma stickat to name a few.  Föräldrarna och jag kollade Outlander och jag längtar till Skottland. Eller min romantiska bild av Skottland i alla fall. Funderar på vad som vore mest romantiskt: Att åka med en snubbe eller att hitta en där. Båda kan nog vara fina.

Annars har jag missbrukat vänner (serien) och stickat på en snutte till min kompis dotter. Imorgon, eller ja idag om man ska vara sån, ska jag till överby. Hade önskat slippa mellandagsreahetsen men måste ha meducin, right? Jag tror det kommer vara ok. Sen kommer Hanna i alla fall. Så skönt att ha kompisar vars föräldrar är kompisar med ens föräldrar. Borde vara så oftare!

Var ute med Åke på juldagen också. Det var bara vi innan men sen träffade vi Axel ute. Åkte hem dock, kände att jag nog mår bäst hemma. Var inte så social och älskvärd som jag vanligtvis är. Jämt. Det är ju annars en enda lång parad av social kompetens från mitt håll. (Vi låtsas.) Jag var skör. Trevlig men skör. Vet inte varför, möjligen pms. Vi får väl se. Uää uäää, näe jag lider inte på nåt sätt. Men ibland vill man vara pratsam och uppmärksam och så ni vet? Jag var inte det. Skulle dock köpt med mig nåt ätbart. Stor miss. Nästa gång!

Det pirrade till där i måndags också. Vågar inte tänka på det ifall det är ett sånt där hjärnspöke. Hade varit fint dock.

