Jag är seg. Ont i magen på grund av mjölkprodukter och kött tror jag, inte så van längre.

Gjorde bort mig lite på juldagen. Måste skriva om det nu när skammen lagt sig. Inbillar mig att jag blir mer zen om jag får ur mig det. Hade i alla fall en fin topp med bin på som är lite genomskinlig och väldigt tight. Den ska omarbetas därför för jag får liksom…dubbelbröst. Den smiter naturligtvis åt precis vid bh-kanten. Fult som faan om man inte rättar till bh:n. Precis, exakt. Jag småpratade med nån kompis till Axel. Tyckte han såg lite obekväm ut och när jag gick på toa ser jag att min bröstvårta är utanför bh-kanten och den syns tydligt genom toppen. TYDLIGT. Så jävla win. Gjorde inte direkt under för mitt självförtroende.

I nästa vecka: Julfirande med systerfamiljen på måndag, nykter nyårsafton med indisk mat och Hannah. Skulle vilja fått sytt nånting men vet inte. Till helgen blir det (förhoppningsvis) rolig fest hos Åke. Men jag vill ju kramas snart innan jag dööör.

Och till dig som hamnat på bloggen med sökorden ”hur ligga med en tjock tjej??”; För in penis.

