Hej hej! Jul och nyår och allt. Nu är det äntligen slut. Idag tog jag bort granen vilket är en sorg men ja. Life goes on. Min medicin krånglar och gör mig extremt stressad och orolig runt den här tiden på dagen. Lite intressant om det inte varit så jobbigt. Och mottagningen har inte skrivit ut behovsmedicin. Naturligtvis. Good golly. Hade varit ett under! om de gjort det. (Det borde finnas ett sorts utropstecken med ett komma under istället för en punkt. Ibland vill man ju skriva vidare efter utropet och då vore det bra med ett utropstecken med ett komma under.)

Tror jag har för snygg profilbild på tinder för alla gillar mig men ingen svarar när jag skriver. (Lögn, men färre än jag fått träffar på.) Såhära ”oj, hon var inte så snygg” när de ser de andra fotona. Vill alla bara ligga på tinder förresten? Får meddelanden från norrmän som skriver ”knulle?” hela tiden. Man vill väl inte alltid bara knulle heller. På snusksiten får jag mest frågor från män som vill att jag ska orsaka smärta i deras pungkulor. Ser jag ut som en som som gillar det eller? Inte för att jag vet hur en ”sån” ser ut. Känner mig lite…jag vet inte. Som en sån man inte blir ihop med. För jag är för kurvig och har för mycket smink och för urringade toppar. Och jag vill liksom inte låtsas vara nån annan och kommer ju aldrig bli sådär lång och smal, corky tjej med dålig hållning som är jättesöt utan smink. Typ Emir är ju sån fast killversion! Typ lite ”för stor” näsa, jättelång och dålig hållning men het. Alltså gnäller inte egentligen, gillar mig själv och skulle inte vilja vara nån annan så tyck inte synd om mig här. Kunne vart värre.

Har för övrigt gjort ett tinder-ölspel! Det funkar bäst för personer som gillar män för jag har utgått ifrån min tindererfarenhet och man skulle kunna göra om det till bingo också. Inte riktigt klart ännu men såhär kan man göra:

Tinder – ÖLSPELET!

Regler: Drick enligt listan nedan när profilbilden visar något av de nämnda grejerna.

1 munfull:

Bar överkropp

Drink i handen

Badrumsselfie

Solsemester

Längd i presentationen

Kostymbilden

På krogen

Foto på hans tatueringar

1 gemensam vän

2 munfull:

He’s on a boat!

Arm om tjej

Han spelar gitarr på fotot

Foto med barn

Han står på ett berg

4 + personer på bilden

En flagga eller politiskt budskap på bilden.

*DRICK UPP*:

Ni har 2 gemensamma vänner eller fler

Om du inte vet hur han ser ut efter att ha sett hans foton

Carpe diem i presentationen

Ni har redan haft sex/setts!

Varsågoda!

Nu är inte jag så noga med såna fester längre då det behövs så man blir jättefull. Tyvärr känner jag inte jättemånga singeltjejer längre.

Förresten, detta med bar överkroppsbilden, hur mycket tror ni kvinns är fascinerade av jätterippad överkropp? Inte jättemycket.

Tycker för övrigt att ni ska lyssna på Lucille Bogan/Bessie Jackson, 30-talsartist, en av the big three of the blues och snuskig så det inte är klokt. Rubriken är från hennes Shave ‘em dry. Älskar när kvinnor är snuskiga.

 

 

