Börjar bli lite gladare. Typ lite. Lite. Men ja, vad kan jag berätta för patetiskt angående denna bittra karamell jag fått smaka? Kanske att jag ligger i sängen nu och lyssnar på End of the world med  Skeeter Davis och sjunger med? Ja, det är patetiskt för jag var inte ens kär. Känner mig sviken bara. Män asså. Nä. Mest funderar jag på hur många gånger jag behöver bli fucked senseless för att komma över denna lilla historia. Gissar
på cirkus 5 killar och eventuellt ett halvår innan jag *!!!dejtar!!!* igen. Var nog lite för längesen jag blev det. Women have needs, dude. Tror det även skulle lösa sig om jag hade lite flirtar. Och då menar jag inte män som vill att jag orsakar smärta i deras pungkulor för det är jag hellre utan. Nu har de där bankmännen kommit igång igen. Eller ja, de som jobbar inom finans. Vet inte varför jag attraherar dessa typer. Kanske har de beskyddarinstinkter och känner av min dåliga kreditvärdighet.

Undrar om det finns några snyggingar på f!-kongressen? Antagligen men är ju inte där för nåt himla kuksafari, nån måtta får det vara. Gissningsvis kommer jag sova hela tiden jag inte är på conventum och hänga med mina kompisar. Till 75 % ser jag fram emot själva kongressen med allt vad det innebär och 25 % till att åka tåg på andra våningen! Fo realz. Nu på måndag ska jag i alla fall börja ställa om dygnet så jag får ordentliga sömnrutiner tills kongressen, lycka till med det Klara!

Mvh

Tröttchey_84

