Blir mer och mer taggad inför F!-kongressen. Nu har jag planerat i huvudet vad jag ska ha på mig. Det kanske inte låter som en stor grej men för mig är det det, tål inte hur vissa material känns och får halvpanik om nåt sitter åt på fel ställe. Jag ska sitta mycket så de måste vara mjuka och bekväma men de måste lätt kunna omvandlas till evening wear ‘cause that’s how I roll.  Såna där praktiska grejer är sjukt lugnande. Och jag vet att jag inte ska ha mens (holla!)

En byggnadarbetare visslade så that war is coming. Kommer väsa I will cut yooouuuu…i hans öra om han gör det igen. Jag är faan ingen hund heller. (Få hundar kan dessutom manövrera ett vapen.) Det är så otroligt ouppfostrat, vem visar uppskattning genom att vissla på nån och är över 20 år?

Ja, det händer inte så mycket här som synes. Jag bokade tydligen upp mig på öldejt på tisdag i guttebörg. Så jag vill väl antingen återskapa nåt sorts förtroende till dejtingsammanhang eller så kastar jag mig ut för att snarast möjligt övergå till crazy snake lady-stadiet, tål ju inte katter. Om inte annat får jag kul på dagen för då ska jag luncha med min syster.

