Jag packar. Har slutat panika nu i alla fall. Hittade teckning Patsy gjort av mig och grät lite, så himla fin grej. Har pratat med nån snubbe men det avbröts strax eftersom han opåkallat skickade kukbild det första han gjorde. Verkar vara nåt i luften, liknande grej hände Pats. Nog för att jag inte är en jungfru så vit som nyfallen snö direkt men man väl nån sorts standard.

Annat! Smart som jag var (i alla fall!) så kom jag på att jag kan ha handledsstödet imorgon när jag ska bära och skit. Har bara ont ibland nu och den blir bara bättre och bättre, kan yoga massa igen. Men det kan även hända att jag fastnade när jag skulle demonstrera min vighet genom att  lägga benen bakom nacken. Inte den mest klädsamma positionen heller. Hu.

Antagligen lika vidrigt som när nån (hin onde) berättade hur sexpartnern ser ens ansikte när man får oralsex. Vinkeln!!! Måste ju vara som när man ska fota nåt trevligt och så råkar framsidekameran vara på och man ser sig själv, skräckslagen av fulhet. Scared the living daylight ur mig. Varsågoda för den insikten förresten, he he he. Tänker att det är som the ring, kopiera så bryts förbannelsen.

Behöver bli struken över håret lite. Doesn’t need to end with klimax. Vill inte ens. Vill bara mysa.

