Oj oj oj. Flyttat till evakueringslägenheten (japp, så heter det) nu. Har nu sovit här 3 nätter varav 2 med syskon. Det är lite spännande med lite ny miljö ändå. Nära den förra. Men stressen, måste sova i 100 år nu. Var vaken närmare 30 timmar och var hyper på ett märkligt vis som ledde till känslomässig kollaps på torsdagen, oh the joy! Grät och hade eftersnyftningar hela dagen. Sån blir jag när jag inte ätit  och varit vaken för länge. Men nu vet vi det! Har i alla fall packat ihop det sista i lägenheten nu. Imorgon är det klarrtt! Då väntar uppackning och möblering men funkar nog. I will survive.

Tar paus med överbyshopping på dagen. Vill vara lite dekadent. Kanske köper ny ögonbrynspenna till exempel. Vill känna mig som a million bucks, snygg, fräsch och pigg men det känns väldigt långt borta just nu tyvärr. Sola på en lyxyacht är mitt mål. Lär kosta mig min dygd men orka. Det är faan februari. Vem kan klandra mig? Inte jag i alla fall. Försökte lyxa lite själv men orkade inte riktigt få till nåt mysigt så jag vaxade mig. Lyxkänslan uteblev. Vet inte vad jag trodde där egentligen. Men slät lite här och där är väl inte fel.

Skrev jobbig men bra status på Facebook. Om mitt ansiktsminne. Skäms så ofta för det trots att jag inte borde.

Mår illa, jätte. Tror det är för att min kropp kukat ur på grund av mjölk och avsaknad av intag av näring. Mitt mål med morgondagen är att äta flera gånger och bära klart. Det känns lagom.

Godnatt då!

