Är så trött på att bli utesluten gång på gång. Så upptäcker man att vissa försvårar umgänge ännu mer. Som man tycker om. Ja ja. Jag borde inte vara förvånad. Trist att ständigt fundera på om man har käss personlighet. Jag tror egentligen inte det. Men jag minns när jag försökte anpassa den för att folk skulle vilja umgås med en. Det gör ont.

Idag ska jag träffa ma lavah. Jag kallar honom så för att det är mer än sex, för att jag inte riktigt vet vad det är ännu och för att det var en rolig vink till sex and the city. Och som vanligt har man värsta game när man träffat nån. Har aldrig varit så populär som jag var i lördags, det var galet.

Trist att detta första inlägg på år blev lite ledset men jag tänker inte censurera mig. Jag har också haft det jättebra. Jag har haft en otroligt fin Skottlandsresa. Jag är tillbaka i lägenheten. Jag har inte mått så dåligt. Jag har bytt bolltäcket till ett kedjetäcke.

Skottlandsinlägg kommer självklart!

Anledningen till att jag varit a wall är för att jag ännu inte installerat den stationära datorn. Det är jobbigt att skriva på fånen. Men jag är alltså här nånstans i periferin. Ni får fråga vad ni vill inom artighetens gränser. Jag tröstar er när livet är jobbigt.

<3

