Ni vet i Gavin & Stacey, när Stacey säger ”If this is all it’ll be, I’m still so glad I met you”? Så känner jag nu. Nervöst ändå dock. Men det kommer mera i alla fall. Vill inte bli bitter. Jag hoppas inte att jag behöver bli bitter.

Jag har haft en jättefin midsommar i Lysekil. Jättefin! Mycket älskog. Det var cruising där. En del drägg om man säger så. Som tur är hyser vi en gemensam aversion mot de där raggarna som åker runt och brölar. Kommer aldrig förstå mig på brölandet. Och hälsade på Sanna på jobbet!!! Blev glad.

Är ensam torsdag till tisdag. Jag är otroligt glad för det. Semester liksom. Dessutom får jag, om gud vill, besök. Jag ska visa stan. Gamle Dal’n, slussarna och kanalen. Bara vatten, anar ett mönster.

Vad ska jag göra i sommar? Vet inte. Har ingen bucket list ännu tyvärr. Bada och läsa ut Vägen till Bålberget. Kanske Den lille vännen också. Dricka öl i gräset. Och jag har hyrt en sjöbod i Sunnanå hamn! Kommer spendera 11-17/7 där. Lugn. Bad. Öl. God mat. Snus.

