Det är sådär med mig. Det vill säga inte så bra. Det är en kombination av att jag inte trivs på land, jordgubbar, pollenallergi med astmaliknande symptom, deppighet, ångest, glada saker, osäkerhet et cetera. Jag vill inte ens bli happily ever after, jag vill bara ha lite jävla balans ett tag. Det vore fint att känna sig lite trygg ibland. Trygg i relationer, trygg i mitt mående, trygg i mig själv. Nån gång ska jag i alla fall bli så jävla stabil. Det är bara att bestämma sig har jag hört. Inställning!!!

Det må låta lite negativt men då har ni inte åkt buss till Skottland med en gnällig skånska som klagade på exakt allt. Herremingud, jag var tvungen att börja tävla med mig själv i att gissa vad det skulle handla om nästa gång  för att inte sakta brytas ned mentalt.

Nästa vecka ska jag bada och på lördag åka till min sjöbod jag hyrt i Sunnanå hamn. Göteborg på onsdag eller torsdag om gud vill. Det kan bli fejnt, behöver lite närhet och sex.

Jag vill ta tag i mitt läsande snart. Antingen börjar jag med det i sjöboden eller så kommer jag sitta och hulka och dricka vin med mig själv och vara ensammast i världen. Jallefall, böckerna jag vill läsa där är Vägen till Bålberget, The half has never been told och nån riktigt trevlig och jävligt gullig historia som känns som bomull i magen som jag inte riktigt hittat ännu. För säkerhets skull tar jag med mig Gilmore girls-boxen, den kan ersätta den sistnämnda okända boken.

Men mest tänker jag bada. Massor. Man kan bada i regn också om det kniper.

Kiss kiss hug hug!

