Jag är trött. Mår inte bra. Har en jobbig period där jag är osäker. Rädd när människor drar sig undan. Försöker försöker försöker hålla mig över ytan men det är svårt. Det regnar och är kallt idag, det passar mig men sommaren får gärna komma tillbaka sen. Är inget trevligt sällskap heller. Gnällig och dann. Alkohol är inte bra nu har jag märkt så det kanske är onödigt att ta med till sjöboden. Det var längesen jag nojat såhär. Det enda jag vill ha nu är närhet och sex men det lär ju…jag vet inte. Känns som att jag förstör allt jag tar i och jag vet att det inte är attraktivt att gnälla såhär. Ska i alla fall vara jättesnygg idag med lockigt hår, strumpebandshållare och sådär. Det hjälper lite. I min dödsannons ska det stå at least she looked good doing it. Nu vet ni.

Snart fyller jag 31 och det är ju alltid kul. Än så länge har bara 3 som tackat ja men jag får väl vara lite mer tålmodig. Jag är kass på det!

Vi hörs och ses snart igen. More gnäller coming up! Eventuellt lite mer nyanserat och inte om mig.

Ta ta!

