Jag vet inte vad som hänt. Jag måste vara i en dålig period. Har visserligen mens vilket ju som visat sig göra mig extra känslig.

Jag bröt ihop lite igår. Det var både jobbigt och skönt. Är livrädd att skrämma bort just nu. Värsta
Vad faan har hänt, jag är tuff? Jag har varit med om vidrigheter jag inte önskar någon men ändå är jag såhär skör nu. Gråter för minsta lilla, saknar killen jag träffar, stänger in mig i mig själv. Inte ok Klara. När jag kom hem från Skottland var jag glad. Jag kände mig stark som stål. Lugn. Vill tillbaka till den känslan.

Jag bor i alla fall i en sjöbod. Den är ny och fräsch och gullig som faan. Ingen dusch though. Och världens minsta toalett! Nog för att jag är tjock men detta är lite löjligt. Kan inte stänga förrän jag satt mig. Det är fest vid hamnkontoret. En sån där där skrålandet till slut kunde vara från huliganer eller en nazidemo. Eller vad som helst.

Jag har börjat skriva dikter också. För att distansera mig skriver jag dem på engelska. Blir så fruktansvärt självmedveten. Jag är en tön.

Good night babies!

