Jag är jätteirriterad. Kan inte svara riktigt på varför men gissningsvis en kombination av att jag kollat Curb your enthusiasm och för att hälften av alla människor beter sig illa. Det är ett roligt program men nånting i ältandet av alla småsaker, de omotiverade utbrotten gör mig lika irriterad som de är. Och det vill jag ju inte! Jag har tillräckligt av verkliga irritationsmoment för att hinna med att skapa helt onödiga i huvudet.

Är helt hudlös. Eventuellt är det ägglossning på g för jag klarar inte av beröring på ett visst sätt, jag stör mig på exakt allt och alla män är as. Undrar om det är inbyggt i en för att man ska vara extremt selektiv när man söker lämplig barnafader? Nåväl, nån sådan vill jag inte ha nu ändå. Kanske är ägglossning som gör mig såhär irriterad. 

Nåväl. Ni vet när man är deprimerad va? Man har det rätt kasst och så börjar man spela the sims freeplay igen trots att man lovat sitt ex att man inte skulle det. Bara lite tänker man. Men så sätts allt i rullning. Till slut sitter man där och fixar så att de duschar, går till jobbet och övar på sina skills. Och en dag så kommer man på sig själv att börja gråta när man inser att 70 % av ens simmar har utbildning, familj och toppjobb och man själv har svårt att freaking städa ett endaste rum, let alone jobba. Gråt och tandagnisslan blir det. Så säger Emir inte vad var det jag sa och tröstar. Det är bra. Jag gillar vän-ex.

Nu ska jag försöka sova ändå. Trots bitterheten.

