Hann gå från pepp till depp idag. Oklart varför. Det kanske blir roligare med en liten lista?

Beroende av:

Min medicin och snus säger jag.

Vem behöver du mest just nu?
Vet inte riktigt ärligt talat.

Vad tror folk om dig?
Det vet väl inte jag vad ”folk” tror. Eller jag vet det folk har berättat för mig. Och det är bland annat: Snäll, rolig, sexuell, arg, bitch, glad, surkärring, snabb, ohälsosam, slampig, smart, allmänbildad, knivskarp<3, ledsen. Jag har nog slutat bry mig om vad folk i allmänhet tror och tycker. Ja nästan i alla fall, man är väl människa. Ibland är det en reality check. Några av de taskiga sakerna folk trott om mig har sagts av tidigare vänner till exempel.

Stämmer det?
I’m a bitch I’m a lover I’m a child I’m a mother I’m a sinner I’m a saint. I. Do. Not. Feel. Ashamed.

Vad får du oftast komplimanger för?
Åh. Jag får komplimanger för att jag är kreativ, smart, rolig och har vackert leende, snygga bröst och sugläppar. Eller ja, alla ger inte de komplimangerna ihop och jag vill inte ha alla heller. Men oftast är det kul.

Brukar du skratta för dig själv?
Ja! Det bästa är att skratta själv och inte kunna sluta. Då är det roligt på riktigt. Även om få saker slår gapskratta med en kompis.

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?
”Ok”

Nästa mål i ditt liv:
Bli organiserad.

Hur svarar du i telefon?
Ja hej det är Klara?

Vem ringde dig senast?
Psykvården ringde för att berätta att jag inte hade nån tid i denna vecka. En fråga jag var tvungen att ställa till telefonsvararen eftersom de inte kan lyfta luren som normala människor utan ringa mig kvart! över TRE istället.

Antal timmar sömn inatt?
Många, för många. Mer än 9, tror jag och jag mår inte så bra av det.

Brukar du komma i tid?
Nej. Antingen är jag för tidig eller för sen vilket gör att jag är stressad alternativt irriterad.

När mår du bra?
När jag träffar på en oväntad rolig människa på krogen som jag saknat. När jag hänger med en gullig man och snusar på hans nacke och kollar film. När jag vaknar efter en mardrömsfri natt. När jag lägger mig i ett badkar med tända ljus och twilight-badbomb. När jag kommer hem trött och lägger mig i sängen och är helt ensam.

Hur känner du dig nu?
Ont i ryggen och lite ångest med kombinerad oro. Men jag är inte olycklig, inte än i alla fall.

Vanligaste färger på dina kläder?
Svart såklart. Älskar svart.

Favoritdryck på morgonen?
Vatten eller te.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
00-02 ungefär.

Är du blyg?
Näe, det tror jag inte. Jag kan i och för sig bli orolig i nya sammanhang men jag är inte rädd för att presentera mig eller så.

Sysslar du med någon idrott?
Eh. Idrott, om det är organiserad sport så NEJ. Allt vill jag göra själv. Då mår jag bra, kan njuta och koncentrera mig.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae? Kärlek har jag i alla fall inte märkt av vid första ögonkastet. Attraktion YES.

Har du ett smeknamn?
Ja, flera.

Har du kyssts i regnet?
Jag tror det, jag är lite osäker om det var regn eller snö. Tror tyvärr inte det var en sån där första förälskelsekyss utan snarare snälla stanna jag kommer sakna dig så-kyss. Men! Jag skulle vilja ha värsta romantiska picknicken med stjärnfall och hångel och grejer men det får jag väl ge upp. Eller ja, det går inte att regissera min fantasi för den måste ske spontant och det går inte att spontant hamna framför stjärnfall när man inte har körkort och kan komma utanför stadsljuset.

