Jag har badat naken precis. Om det finns något i livet bättre än att bada är det att vara naken samtidigt. Vattnet är så mycket lenare då. Det var skymning och inga i närheten tror jag. Tydligen stäms det ju sexträffar lite var som helst nuförtiden och det skulle vara ytterst oturligt om jag hamnade i skottgluggen för en sådan. Men min kompis föräldrar har egen brygga! Jag smög ändå, vafaan, lite pryd är jag ändå. Naken är jag nästan helst själv.

Jag oroar mig som vanligt. För kompisar som inte mår bra, för ökad rasism och hets. Fullkomligt trettiotalskt. Vet inte hur många hetsinlägg jag läst, blir vansinnig. Denna värld.

Jag oroar mig för mig själv! Har varit bräcklig ett tag och pendlar hit och dit. Inte haft det såhär på flera år. Tjöta! Jag vet att jag sagt det förut. Men det var en synnerligen mörk vinter med lägenhetsbyte och allt.  Snart blir det väl förhoppningsvis läkartid och medicinändring och det känns nödvändigt. Ut med det gamla och in med det nya.

Nu är jag mjuk i kroppen och len i själen och tänkte kolla ett Geordie Shore-avsnitt innan jag somnar. Älskar Charlotte mest av allt: ”Drinks are going down like cocks in Hollys throat!” Imorgon ska jag hetssola, bada och sen åka hem från denna idyll. Både skönt och trist.

