Lyssnar på I wanna dance with somebody med Scott Matthew. Älskar den. Både med honom och Houston. Men känner mig ensammast i världen nästan när jag hör den. Ingen klädsam känsla direkt.

Har varit i Göteborg i flera dagar. Blev längre än tänkt. Både skönt och inte att vara hemma nu. Har varit inbäddad i närhet, mensvärk, sex och tv-serier. På ett mycket bra sätt. Ja mensvärken kunde kvitta i och för sig.

Ska försöka hitta på lite grejer i veckan med betoning på lite. Känns som att jag isolerar mig när jag är hemma. Rädd att ringa folk, rädd att känna mig utanför. Men det känns lite bättre nu. Bara jag tar det relativt lugnt så jag inte blir stressad.

Städa är ju helt out of question känner jag. Men jag har hittat jättebra podcasts! Anythingghost och creepypodden, den första är egentligen bara en man som läser inskickade upplevelser men är bra och gör själv musiken till podden och creepypodden finns på sveriges radio. Kommer fler avsnitt sen! Sitter och lyssnar på poddar jämt och stickar snuttefiltar. Holla om du vill ha.

Well. Mitt liv just nu. Undviker aktivt allt som har med krig och sorger att göra eftersom jag är rädd att bli triggad. Känns både skönt och fel. Människor lider ju och jag kan gömma mig från det. Men jag orkar inte må som jag gjorde förut. Det går inte.

Jag har det alltså relativt bra. Ikväll ska jag äta chips och tända ljus. Se tv-serier. Och tänka på fina saker.

