Är hudlös. Jag kan prata hur mycket som helst men kan inte kommuniceeeeeera mina känslooooor. Det var väl då faan att jag ska bli så låst. Skyller allt på min barndom så ni vet. Livrädd att släppa in, livrädd att släppa ut. Kukskitars. Borde blivit religiös när jag hade chansen, brukar hjälpa när man har tvivel om sig själv som jag förstått det.

Funderar mycket på om de där shitter glitters verkligen gör bajset glittrigt eller om det kommer fastna i tarmarna och ställa till rabalder. Antagligen det senare. Ingen tur har man här i livet. Inget DIY i världen kan göra bajset glittrigt. Äh, famous last words kanske. Har kommit på en del visdomsord det senaste, ovan till exempel. Tycker det osar lite fin cynism om det. Alla bajsar vi och hur glamourös man än är ser det likadant ut. Vet inte om jag blivit mer filosofisk eller bara en helt vanlig gammal. I alla fall, här får ni två: 

”Tar man en tillräckligt stor tårtbit blir man alltid gift.”

”Lära kan man göra hela livet men ett bra band kan splittras imorgon.”

Jag ska faan ha stimpengar om ni använder dem dock, det ska ni ha JÄÄVligt klart för er.

Imorgon ska jag alltså byta mitt 6-kilostäcke till ett 4-kilos. Rör mig inte tillräckligt under 6-kilos, blir stel. Under en man – helt annan sak. Nu håller vi tummarna för det. Blev lite nojig att jag skulle haft samlag på eller i närheten av täcket men räknade ut att så inte är fallet eftersom han bara varit här en gång sen jag fått det och då hade jag täck-paus. Blev även nojig att jag kommer få NÅN ANNANS sperma på det nya täcket. Hu.

Så ska jag köpa en stock snus och ladda på busskort för på lördag ska jag och Kattarina på Bokmässan. Ska bli keul. OCH färga håret om ork infinner sig. Det är höst nu förresten. För jag ser gula löv och det är kallt i mitt rum på natten. Längtar tills man kan ha kappa utan att svettas.

Känner mig som en tönt men längtar ihjäl mig efter närhet och hud men ja ja. Allt har sin tid.

