Jag återvänder med att slå in lite öppna dörrar med frågeställningar såsom ”Är sverigedemokrater de mest förslagna och vidrigaste inavlade asen som nu lever i Sverige?”. Svar; (rungande) JAAAAA! Var jag tillräckligt icke pk nu era SD-vider?

Svar nej.

Det var tydligen Sverigedemokrater, de där människorna som fotats med jackor med Sverigedemokrat-loggan i all sin vämjeliga prakt vid ett flyktingläger i Grekland. Vem hade kunnat ana! Vi kan prata om andra partiers rasism till döddagar (och det gör jag so don’t bother) men SD har få hämningar i sina ömmande skor.

(Enligt säkra källor är för övrigt skor en av de största orsakerna till mänsklig ondska. Vad har nazister på sig? Kängor? Vad hade Hitler? Kängor. Mhm.)

Jag har väldigt lite till övers för människor som skriver flygblad och säger att de talar för mig. Särskilt när de ljuger såhär oerhört. Till exempel påstår de att Niqab och halal-slakt kommer att förbjudas. Gnägg gnägg. De påstår vidare att flyktingarna kommer skickas tillbaka, när de ifrågasätts svarar de (på riktigt) ”– Nej, men på ett begränsat utrymme på ett A5-ark finns det inte plats för alla eventualiteter.”

Vad svarar de när DN:s reporter frågar varför de undertecknar med Schwedische volk? Detta:

”– Merparten av det som står är saker som antingen en majoritet av de politiska partierna eller en stor del av svenskarna står bakom. Det handlar om att informera om vilken typ av samhälle Sverige är. Att det är ett västerländskt samhälle med vissa normer.”

Tillåt mig att dramatiskt sucka samt kräkas i kubik. Vad har vi för normer dårå? Vad har vi för kultur som gör det omöjligt att följa om du bär Niqab! Detta tjat om normer och kultur. Det är allt jag hör. De har en osund fixering vid det ordet. Kan inte hjälpa att dra mig till minnes citatet ”När jag hör ordet kultur osäkrar jag min revolver.” Nä, en majoritet av Sveriges befolkning står inte bakom er.

Om inte ni fattat det så gäller det att sätta ner foten NU. Pratar vi mer om faran med politiska utspel där samhällsgrupper kallas dränerande, utsugande, parasiterande när en terrorist går in på en skola och mördar barn? På ledarsidan i Aftonbladet månne? Några briljerar på DN. Men nu har det svalnat, 2 veckor tog det. Nyhetens behag och all that jazz.

Aftonbladet frågade utländska medier om deras syn på sveriges flyktingpolitik. Finns det något ängsligare än detta?! ”Vad tycker niiiiiii? Vad vill ni att vi ska göra?” ekar det lite tyst i bakgrunden. Vad vill JAAAAG göra? Varför frågar ingen MIG? Har haft en släng hybris denna vecka, fråga mig! Alla bör ta av sig skorna först och främst.

Jag vill att Sverige tar emot människor i behov av skydd. Just nu behöver många människor skydd, därför bör vi höja skatten omgående. Men när Aftonbladet, moderater med flera kallar 50 kr i skattehöjning för ”chockhöjning” verkar det segt. Men förstår ni, 50 kr är bara cirka 3 chipspåsar! Ponerat att du väljer OLW och inte skaldjurschips med smak av svensk skärgårdssommar 1938 dårå.

Och sno för i helvette inte den chipssorten nu för den ska jag lansera.

Och nu, som vid liknande inlägg, får jag kanske en kommentar där jag blir hotad med det ena övergreppet efter det andra, bespara mig! Det får mig liksom inte vänligare inställd till rasister. Kontraproduktivt alltså. Här kommer annat:

12189650_10153555400840804_7860105416499729803_n

SD:s kommentarer till felaktigheterna i flygbladet.

