Ångest och mensvärk, de följs åt de där raringarna. Man kan ju låtsas att det är fiiint att kroppen fungerar och sådär, brukar ju vara ett säkert tecken på oegentligheter annars men vet inte om jag kallar det funktion när det känns som att inälvorna slits isär och rinner ur en. Jag har därför ägnat dagen åt att vara sur, längtat efter some tender loving med min snubbe och haft ont. Inte samtidigt som tur var. DET hade varit ett tecken på oegentligheter om något. Jag har tvättat överkast och satt upp ljusslingan också. Alla stunder har inte varit jobbiga. Imorgon vill jag ta mig till biblioteket och köpa gewdis. Om gud vill. Min vän var snäll nog att erbjuda sitt badkar men har inte orkat. Kanske imorgon.

Men! Jag har inte pms längre. Det kan nästan vara värre. Får såna vidriga symptom. Känner större förakt för människor, blir sjukt ljud- och ljuskänslig och hyper.

Jag ska till Prag, har jag sagt det? I december! Julmarknadsresa i fyra dagar. Snubben ska med. Jag ser fram emot:

Båttur under Prags broar

Fin arkitektur

Förhoppningsvis lite historia

Roligt resesällskap som man kan himla med ögonen åt när nån beter sig.

Sex i utomlandet (fick ju bara se EN endaste liten snopp i Skottland och den var inte ens i mig.)

Tjeckisk glaskonst (JULGRANSKULORNA.)

Tjeckiskt ÖL

Semester

Bli vallad som en liten ko

Det blir nog bra detta! Ska till Ivan på måndag eller om det var söndag. Förhoppningsvis går resten av veckan och helst veckorna snabbt. Vill inte ha mens mer. Vill till Prag.

Ska nog duscha nu. Sen lägga mig och lyssna på regnet och anything ghost. Har lyssnat på cirka 100 avsnitt nu. Hoppas att jag har ett intressantare liv snart så jag har nåt roligare berätta. And to all, a good night!

