Idag var jag hos sköterskan. Åtgärd: Mobila teamet ringer varje kväll i en vecka. Eventuellt byte till Elvanse. Eventuellt insättning av prazosin. Låter  som en fantastisk medicin om jag får sova några nätter. Bara några nätter. Tänker att jag kan göra en överenskommelse med någon. Om jag får sova utan ptsd-drömmar 8/10 nätter är jag beredd att prostituera mig eller bekänna mig till nån sorts tro.

Göteborg på onsdag. Känns stabilt. Eller inte. Den som lever får se.

Jag var med mamma och pappa på ikea och garnboden idag. Rätt kul men kunde inte handla nåt vilket alltid är tråkigt. Alltså jag behöööver verkligen inget. Det är inte så. Jag har en massa garn, tyger och inredningsgrejs. Önskar att inspirationen infinner sig snarast.

Detta är verkligen min fattigaste månad på länge. Jag får fet guldbonus på H&M snart i alla fall. Så mycket att jag skäms. Men vill poängtera att jag inte handlat för 1000 + per månad själv. Köpt mycket presenter och har fått bonus för saker jag handlat till mamma. 1050 får jag. Kan vara smart och köpa presenter men jag hade faktiskt tänkt göra mycket presenter i år. Blir spännande. Full gråtpanik en halvtimme före kalasande. Living on the edge. Ska alltså ha en H&M-splurge alldeles till mig själv. High life. Undrar hur många såna jag kan få in i detta inlägget. Live fast die young. You only live once. Nu ska jag försöka sova och inte alls tänka på att jag är kass och oälskad av alla. Sorry, är bitter på livet idag. Hade inte förväntat mig såhär mycket trauman och kärlekssorger före 50 bara. Jag har i alla fall lärt mig en massa saker. Tog en jättefin bild på mitt bröst förut men kan väl inte lägga ut den på instagram så ska skicka den till Ivan.

Godnatt ungar

